söndag 3 november 2013

Igår: Göteborg, shopping, musikal och god mat, Idag: Soffhäng och pyssel

Igår spenderade jag en hel dag i Göteborg.
Jag shoppade kläder till mig själv, något jag i princip aldrig gör men nu fick garderoben några nya tillskott.
Jag var på Operan och såg "La cage aux folles" en färgsprakande musikal som bjöd på många skratt och fantastisk musik. Alla känner nog till sången "Vår bästa tid är nu" som hör hemma i den.
Kvällen avslutades med god mat på "Bommen" innan färden styrdes hemåt.
En mycket lyckad dag.
Idag planerar jag att ta en lugn dag hemma och greja med diverse pyssel. Det blir nog både lite virkning och lite annat. Vad, det får vi se.
Ha en bra dag, så hörs vi!

4 kommentarer:

  1. Härligt med en egen dag med egen shopping till sig själv, det är njutning det.
    Önskar dig en fin dag och tack för titten hos mig;)
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig dag. Älskar musikal. Nu ska jag läsa ifatt lite. Ha en mysig onsdag. Kram Malin

    SvaraRadera
  3. roligt at få titta in här på din fina blogg.

    SvaraRadera