måndag 9 december 2013

Mössa och halsduk till sonen

Förra året virkade jag på sonens begäran en grön mössa som han själv var med och valde garnet till, den blev lite stor men den funkar.
I år ville han ha en halsduk i regnbågsfärger. Jag har länge haft ett garn liggandes som jag inte riktigt har vetat vad jag ska göra med och det föll sonen i smaken.
När den var klar upptäckte jag att förra årets mössa och årets halsduk faktiskt matchade så det kunde ju inte bli bättre.
 När jag frågade honom om han tyckte om halsduken svarade han: "Nä, jag älskar den!" 

9 kommentarer:

  1. Underbar halsduk och mössa :-)

    SvaraRadera
  2. Bättre betyg kan man inte få!
    Jättefint tycker jag också! :)

    SvaraRadera
  3. Jättefint set. Det ser visst ut att man kan kommentera här..

    SvaraRadera
  4. Vilka fantastiska färger, verkligen härlig halsduk. Förstår att den är väldigt omtyckt! Du är så duktig som stickar, och fint blir det!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Förstår att gossen älskar sin halsduk, superläcker! <3

    SV: Tack! Jodå det blev en tripp ner till sonen i söndags och det var så skönt att få rå om honom en stund. =)

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga färger, gillar ljusa färger på vintern. Blir så trött på allt svart, grått och blått.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  7. Minns när jag hade dom på mig.

    SvaraRadera